27 Ağustos 2014 Çarşamba

"Bırak" Dedim

Tatilden geldim. 
Hani bir rahatlama ya da bir boşluk hatta stres başlar ya.. İş - güç varsa çocuk hatta hiç bitmeyen sınavlar.. Bunların hiç birini hissetmemek insanı avanaklaştırıyor mesela.
Sanki vücudumun tam ortasında bir girdap var ve mutlu olacağım her şey onun içinde kayboluyor...
Umursamaz bir insan değilim umursamazsam yaşadıklarımın, hayatın beni acıttığı noktaların ne anlamı kalır, ne alınmış bir dersi kalır... Çürüttüğüm göz pınarımın ne değeri kalır! Beş para etmez bir kalbe pahabiçilmez değerleri bir daha verir miyim artık! 

Yok.. Duruldum.

Düşünmemişim hiç..Bir zincirmiş acılar. Bırak dedim "BIRAK!" kopmaz... Sen bırak.

Ben de derin bir nefes alacak mıyım ?


2 yorum:

  1. "Sanki vücudumun tam ortasında bir girdap var ve mutlu olacağım her şey onun içinde kayboluyor."Şu cümle şu aralar ki beni özetliyor. neden böyleyim çözemedim. Depresyonda mıyım ne :) Bu arada hoş geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) Ben de o depresyonun bir parçasıyım koparmaya çalıştığım zamanlardayım :)

      Sil