29 Ağustos 2014 Cuma

SONBAHARDA NE GİYCEM SORUNU!

Sonbahar yaklaşırken yine bir ne giyecem sorunsalı başlayacak diye düşünüyordum. Gün içerisinde çeşitli mevsimleri yaşıyoruz. Sabah aydınlık ve serin olan hava akşama doğru yağmura dönüşürken öğlen kavurabiliyor. Ya da mekan içleri çok sıcak kalırken dışarısı yazlık kıyafetlerle üşütüyor..
Yanımıza alacağımız ek malzeme kesinlikle ceketler veya ince hırkalar oluyor!

Bu tarz uzun hırkaları şortlarla ve askılılarla kullanmaya bayılıyorum...

Sweatshirtler günü idare eden kurtarıcılardan! Giy çık gerisini düşünme! 

Biraz salaş ve ince  sweatler seçerseniz gündüz sıcağında yanmaktan kurtulursunuz :)

Ve gömlekler.. Gömlekler benim en kurtarıcılarım. Üşüdüm mü askılının üzerine giy çık! Her çeşit gömleğim bahar ayları için hazırdır. Ben sonbaharda en çok bordo lacivert ve kahverengi tonlarda kareli gömlekleri tercih ediyorum.

Sonbahar ile ilgili ipuçları bunlardı :)
Hoşçakalınnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder